Menu2

E-commerce prasówka – Black Friday, podsumowanie

Prasówka e-c0mmerce. Dzisiaj o Black Friday, podsumowanie sprzedaży na Allegro (dane za październik)

 

Prasówka e-commerce #5

(22-11-2017)

 

Historia jednej fotografii.


W sieci toczy się coraz więcej dyskusji odnośnie naszej prywatności w sieci i w przestrzeni publicznej.

Temat nie jest nowy: ponad 10 lat temu Daily Mail zbadał otoczenie domu w którym urodził się George Orwell. Naliczyli ponad 20 kamer w najbliższym otoczeniu.

Dzisiaj problemem przestaje być ilość kamer nas śledząca a liczba i skala zbieranych danych.

George Orwell House

 

Polska, e-commerce.


Podsumowanie października pod kątem sprzedaży na Allegro. W TOP10 najlepiej sprzedających się produktów dominują telefony – Xiomi szturmem zdobywa polski rynek i należy podkreślić: zbierając świetne opinie i recenzje.

Czy Xiomi będzie wśród telefonów tym czym Skoda wśród samochodów?

Allegro sprzedaz

 

Świat, e-commerce.


Black Friday – w tym roku wypada 24 listopada. Jak na świecie (w Europie), ale również w Polsce wyglądają liczby związane z Black Friday?

Black Friday w Polsce i w Europie.

Black Friday czarny piątek

 

Świat liczb: dzień Singla Alibaba


Alibaba podało liczby: sprzedaż w dniu singla (11.11) na najpopularniejszej stronie zakupowej na świecie przekroczyła 25,4 miliarda dolarów.

Nie będziemy przeliczać ile stadionów można za to wybudować, ale dla oddania skali podamy: PKB Polski.

 

Dzień singla Alibaba

 

Inspirujące historie: dlaczego 84% projektów digitalowych upada?


Według Forbesa 7 z 8 transformacji cyfrowych zawodzi.

Problem polega na tym, że firmy w rzeczywistości nie stają się „digitalowe”, tylko „digitalo-podobne”.

Polub nas na Facebooku



Pseudo transformacja polega głównie na zaklinaniu nowych aplikacji mobilnych, tworzenia wielu warstw zaangażowania i bazowanie na starej i kruchej infrastrukturze.

Szczerze mówiąc, to nie jest transformacja, to jest stagnacja.

Pełen artykuł na getelastic

 

 


Chcesz być na bieżąco? Zapisz się na nasz newsletter.

Nie wysyłamy spamu, nie sprzedajemy bazy. Max. 1 newsletter tygodniowo.

W każdej chwili możesz się wypisać. Naprawdę warto

, , , , , ,

Polub nas.

Ta strona jest darmowa, nie zawiera agresywnych i natarczywych reklam.

Stronę rozwijamy hobbistycznie, chętnie dzielimy się wiedzą.

Bądź na bieżąco, inspiruj się innymi. Polub nas: